torsdag 31 augusti 2017

Bloggen läggs på is

Bloggen har kommit att betyda for mycket for mig, jag har fatt en kick av visningsantalen. Det ar inte sunt, kanske om jag kunde dra in en slant pa den men det har jag ingen fardighet av och dessutom har jag kommit att inse att internet och skarmen ar ett stort problem i livet.

Den kan kommas att stangas ned inom kort.

Misstanker att SAPO:s robotar besoker bloggen for att fa mig att tro att den ar mer popular an vad den ar, for att fa mig att slosa tid.

Allt gott

4 kommentarer:

  1. Upon the discovery that your fix my rims is bent, you might first wonder, “Can a bent rim be fixed?” Almost always, a professional tire expert will be able to restore the shape of your rim. However, most rim bends are minor issues and can be repaired in no time.

    SvaraRadera
  2. Here you will find love quotes focused on how to give love and receive love. Find truth to pierce your heart and mind, whether it be.

    SvaraRadera
  3. ngobrol games Grock akan meluncur ke yang ditetapkan sesudah memakai ultimate, mengakibatkan dampak knock up. Tidak itu saja, damage yang dibuat juga besar. gamesorbit Grock akan lakukan optimal 500 Physical Damage (+50% Keseluruhan Physical Attack) bila cuman berkenaan lawan. ngobrolgames Damage tambahan sampai 1000 point akan diberi bila musuh yang terserang dekat sama dinding atau turret.
    Hero Tank Tersakit
    Hero Marksman Tersakit
    Hero Meta Tersakit
    Hero Assassin Tersakit
    Hero Support Tersakit
    Hero Fighter Tersakit

    SvaraRadera
  4. When I opened the door to my house I saw the back of the best sex dolls. The room was dark and the only light came from the bathroom door. I thought: Why does Aji take a shower in the middle of the night? Push open the bathroom door.

    SvaraRadera